VSO en BSO Strandjutters

Ook buiten schooltijd is je kind welkom!

Als je de hele dag op school hebt gezeten, wil je niets liever dan ontspannen en fijn spelen met leeftijdsgenootjes. Dat kan bij de buitenschoolse opvang. Kindcentrum Aan Zee werkt nauw samen met BSO Strandjutters!

Als alle kinderen zijn gearriveerd, wordt er eerst wat gegeten en gedronken. Daarna is het speeltijd. Samen buitenspelen, verkleden, knutselen, sporten, spelletjes doen en nog veel meer. Bij de BSO organiseren we activiteiten rondom de vier thema’s; sport & spel, kunst & cultuur, techniek en natuur. Vanzelfsprekend mogen de kinderen zelf kiezen wat zij leuk vinden om te doen. In de schoolvakanties maken de medewerkers er een echt feestje van. Het is tenslotte vakantie!

Voor schooltijd
Als je als ouder vroeg naar je werk moet, kan voorschoolse opvang (VSO) een optie zijn. Je zoon of dochter gaat lekker spelen onder begeleiding van pedagogisch medewerkers én jij bent op tijd op je werk.

Meer informatie
Ga voor meer informatie over de BSO, VSO, de kosten, het aanvragen van een rondleiding en het inschrijven naar onderstaande website.

Website Kinderopvang Walcheren

Onderdeel van