Activiteiten Team

Organiseren en coördineren van leuke activiteiten

Op de Louise de Coligny gebeurt er naast het leren veel wat de basisschooltijd voor kinderen extra leuk maakt. Als je kind al een paar jaar op school zit, ga je dit misschien gewoon vinden. Toch is het bijzonder dat de leerkrachten en ouders van het AT de activiteiten zo goed samen weten te organiseren. Als ouder is het daarnaast ook heel leuk om te doen!

Vier keer per jaar hebben we een algemene vergadering waarbij alle leden aanwezig zijn. Ieder lid helpt bij 3 activiteiten.

Activiteiten

• Carnaval Dit jaar vieren we voor het eerst Carnaval op school. Hoe we dit vieren blijft nog even geheim.
  • Boekenmarkt Ieder jaar organiseren we tijdens de Kinderboekenweek een boekenmarkt. De kinderen vinden het geweldig om zelf boeken te mogen kopen en elkaar helpen uitzoeken.
  • Pasen Wat we met Pasen gaan doen gaan we nog niet verklappen natuurlijk. Maar het wordt vast weer iets leuks.
  • Avond4daagse Het AT zorgt ervoor dat de kinderen van de LdC als school mee kunnen lopen met de avond4daagse.
  • Zomerfeest Aan het eind van het schooljaar organiseren we gezamenlijk een zomerfeest. Ieder jaar proberen we iets nieuws te verzinnen en er een knalfeest van te maken.
  • Kerst Samen met de leerkrachten verzorgen we ieder jaar een mooi kerstfeest waarbij het kerstverhaal centraal staat.
  • Koningsspelen Bij deze sportieve activiteit helpt het AT de leerkrachten als dat nodig is.
  • Schoolfotograaf Ieder jaar zorgen we dat de kinderen met gepoetste snoetjes en gekamde haren op de foto gaan.
  • Sinterklaas Zodra de Sint voet op Nederlandse bodem zet, is onze school in de ban van Sinterklaas. Het AT heeft van tevoren contact met de Sint en verzorgt zijn begeleiding tijdens het Sinterklaasfeest.

Contact met het AT

Contactpersoon: